PEPSICO
Один з найбільших виробників продуктів харчування та напоїв у світі з річним обсягом продажів понад 67 млрд. доларів.
ДЕНЬ СІМ’Ї
Окрім того, що PepsiCo Ukraine випускає продукти, добре знані українськими споживачами, компанія також є частиною материнської корпорації. Отже, і глобальні ініціативи в Україні мають бути виконані на світовому рівні.
Завдання
Розширення спектра проєктів у межах корпоративної стратегії сталого розвитку «Performance with purpose», активне залучення співробітників до соціальних ініціатив компанії, розвиток корпоративної культури благодійності та волонтерства, формування командного духу у відокремлених від центрального офісу локальних підрозділах і колективах компанії. Внутрішній соціально-комунікаційний проєкт.
Що ми зробили
Агентство здійснило повний цикл розробки та реалізації проєкту з проведення заходів у форматі одноденного свята з родинною атмосферою для вихованців дитячих будинків, що включало ігрові та розвивальні активності, спільні розваги та спілкування з волонтерами компанії, кулінарні майстер-класи, частування та подарунки.
01
Внутрішня комунікація для залучення співробітників і популяризації проєкту, включаючи візуальні промоматеріали в офісах, email-розсилки співробітникам, повідомлення для внутрішнього сайту та корпоративних соцмереж, публікації у корпоративному журналі. 27 волонтерів PepsiCo у 6 містах України взяли участь у циклі заходів для 175 дітей із 9 дитячих закладів.