Освіта

Освіта

освіта
Просвітництво як місія

Репутаційний менеджмент для України є порівняно новою сферою управлінської діяльності. Саме тому ми приділяємо особливу увагу освітнім програмам, які роз’яснюють його сутність і кращі практики. Окрім великих просвітницьких проектів – Міжнародний форум PRNext і Національний рейтинг якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти» – ми також організовуємо корпоративне навчання:

01
Тренінги і коучінг сесії для бенефіціарів бізнесу та топ-менеджерів
02
Тренінги і майстер-класи для PR-команд або кросфункціональних груп з однієї організації
03
Відкриті тренінги для широкої аудиторії
04
Відкриті експертні дискусії

І, звичайно, ми активно співпрацюємо з українськими вишами. Олена Дерев’янко проводить майстер-класи за запитами колег з академічного світу, приймаємо на стажування студентів. Бо майбутнє починається сьогодні, і ми вважаємо своїм обов’язком ділитися знаннями заради того, щоб це майбутнє було якомога кращим для нашого суспільства.

Світ належить тим, хто вміє читати

У сучасному світі публікація робиться натиском однієї кнопки. Чи це девальвує друковане слово? Аж ніяк. Ми знаємо ціну швидким публікаціям у мережі, адже іноді вчасно сказане слово варте стотомника. Утім, ми розуміємо, що фундаментальні думки потребують іншої форми. Не дивно, що бізнесмени та державні діячі й досі підписують найважливіші угоди на папері.

Отже, обидві форми мають свої переваги.

 

Олена Дерев’янко є автором більш як 80 наукових праць і 200 науково-популярних статей, співавтором підручників для студентів економічних спеціальностей вишів, зокрема  монографії «Управління репутацією в бізнесі», виданої українською, російською й англійською мовами. Її нова книга General Theory of Reputation була представлена на London Book Fair 2023 у квітні цього року. Окрім наукової роботи та професійної діяльності в галузі репутаційного менеджменту, Олена Дерев’янко також є затребуваним письменником-публіцистом і колумністом. У 2019 році було видано 2 томи есеїв її авторства під загальною назвою «Проби ясномислення».

«Проби ясномислення», частина I, II.

«Проби ясномислення», частина I, II.

Майбутнє світу та майбутнє комунікацій

Місце репутації в роботі організацій і житті людей

Критерії ефективності управління репутацію

Етика репутаційного менеджменту

Фахові вимоги до PR-профі

Державотворення

Теми книги «Проби ясномислення»

Бажаєте поповнити Ваші знання? Замовте книгу безкоштовно.
  • PR
  • Маркетинг
  • Освіта
  • Бізнес
  • Політика
  • Держслужба
  • Громадська робота
  • Інше
  • Досліди яснодумства. Частина I
  • Досліди яснодумства. Частина II
  • Reputation Management in Business
  • General Theory of Reputation
Вже готові до підвищення цінності вашого бренду?