Історія

2003 – 2005
Становлення Агенції
2004–2008
Диверсифікація бізнесу
2009 – 2012
Розширення масштабів основної діяльності
2013 – 2019
Динамічний розвиток бізнесу, власні соціальні ініціативи
2020 – Сьогодні
Подальша диверсифікація діяльності відповідно до викликів часу

Перші клієнти з корпоративного сектору, проєкти за напрямками корпоративний і продуктовий PR, антикризові комунікації

Активна популяризація PR як нового для України виду професійних послуг

Робота у складі Української PR-Ліги

Започаткування і активний розвиток практики Public Affaires: місцеві виборчі кампанії 2006–2008 рр., міжвиборчий супровід роботи державних інстутуцій і діячів

Зростання кількості клієнтів з корпоративного сектору: як українських, так і міжнародних

Початок роботи за проєктом "Підготовка Харкова до EURO 2012 UEFA"

Олена Дерев'янко обрана віцепрезидентом Української PR-Ліги (2007 рік – теп. час) і названа галузевим виданням MMR "Людиною-брендом" у номінації "Агентський PR" (2009)

Висока просвітницька активність – участь у конференціях, проведення майстер-класів і тренінгів

Активний розвиток практик Digital PR і Event Management

Зростання кількості клієнтів з корпоративного сектору: як українських, так і міжнародних

Місцева виборча кампанія 2012 р., міжвиборчий супровід державних інституцій і діячів

Інформаційний супровід і проведення спеціальних подій за проєктом "Підготовка Харкова до EURO 2012 UEFA", включаючи Grand Opening стадіону "Металіст" і Міжнародного аеропорту "Харків"

Висока просвітницька активність – участь у конференціях, проведення мастер-класів і тренінгів

Поповнення клієнтського портфеля за усіма напрямами діяльності Агенції

Виборчі кампанії: вибори Президента України (2019), вибори до ВРУ (2014 і 2019), місцеві вибори (2014, 2015, 2019).

Міжвиборчий супровід державних інституцій і діячів

Команда PR-Service бере на себе повну відповідальність за підготовку і проведення Міжнародного PR-Фестивалю (2013 рік – теп. час)

Заснування і розвиток Національного рейтингу "Репутаційні АКТИВісти" за авторською методологією Олени Дерев'янко (2015 рік – теп. час)

Вихід друком новаторської монографії Олени Дерев'янко "Управління репутацією в бізнесі" (2016 рік)

Олена Дерев'янко стає:

- сенатором Європейського Економічного Сенату (2018 рік – теп. час);
- першим дослідником з країн Східної Європи у складі аналітичного центру Centre for European Studies у Брюселі (2019 рік – теп. час);
- керівником Комітету кризових комунікацій АПКБУ (2019 рік – теп. час);
- переможницею рейтингу "Бізнес-леді рекламно-комунікаційного ринку" (2013)

Експоненційний розвиток практик Digital PR і Internal Communications

Збільшення частки ESG-проєктів у загальному портфелі - перш за все, за рахунок проєктів з антикризовою компонентою

Відкриття представництв у Великій Британії та Бельгії

Організаційне оформлення практики консультацій і освітніх програм Агенції як Інституту репутаційного менеджменту Олени Дерев'янко

Вихід друком двотомника публіцистичних есеїв Олени Дерев'янко "Проби ясномислення" (2020 рік)

Олена Дерев'янко стає членом правління Асоціації професіоналів корпоративного бізнесу України (2020 рік) (АПКБ) і входить до топ-25 переможців рейтингу "Жіноче лідерство" (2020–2021 рр.)