Освіта
Репутаційний менеджмент для України є порівняно новою сферою управлінської діяльності. Саме тому ми приділяємо особливу увагу освітнім програмам, які роз’яснюють його сутність і кращі практики. Окрім великих просвітницьких проектів – Міжнародний форум PRNext і Національний рейтинг якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти» – ми також організовуємо корпоративне навчання:
І, звичайно, ми активно співпрацюємо з українськими вишами. Олена Дерев’янко проводить майстер-класи за запитами колег з академічного світу, приймаємо на стажування студентів. Бо майбутнє починається сьогодні, і ми вважаємо своїм обов’язком ділитися знаннями заради того, щоб це майбутнє було якомога кращим для нашого суспільства.
У сучасному світі публікація робиться натиском однієї кнопки. Чи це девальвує друковане слово? Аж ніяк. Ми знаємо ціну швидким публікаціям у мережі, адже іноді вчасно сказане слово варте стотомника. Утім, ми розуміємо, що фундаментальні думки потребують іншої форми. Не дивно, що бізнесмени та державні діячі й досі підписують найважливіші угоди на папері.
Отже, обидві форми мають свої переваги.
Олена Дерев’янко є автором більш як 80 наукових праць і 200 науково-популярних статей, співавтором підручників для студентів економічних спеціальностей вишів, зокрема монографії «Управління репутацією в бізнесі», виданої українською, російською й англійською мовами. Її нова книга General Theory of Reputation була представлена на London Book Fair 2023 у квітні. Окрім наукової роботи та професійної діяльності в галузі репутаційного менеджменту, Олена Дерев’янко також є затребуваним письменником-публіцистом і колумністом. У 2019 році було видано 2 томи есеїв її авторства під загальною назвою «Проби ясномислення».
«Проби ясномислення», частина I, II.
Майбутнє світу та майбутнє комунікацій
Місце репутації в роботі організацій і житті людей
Критерії ефективності управління репутацію
Етика репутаційного менеджменту
Фахові вимоги до PR-профі
Державотворення
Теми книги «Проби ясномислення»