АТБ-Маркет

АТБ-Маркет

Українська компанія, що спеціалізується на роздрібній торгівлі. Заснована у 1993 році. Має понад 50 000 магазинів по всій Україні.

МЕДІЙНА КОМУНІКАЦІЯ ЗАХОДІВ СОЦІАЛЬНОЇ СОЛІДАРНОСТІ

Солідарність у битві з COVID-19

Коли українці зіткнулися із глобальною пандемією COVID-19, компанія “АТБ” спрямувала свою підтримку на найбільш соціально незахищених українців — тих, у кого пандемія вибила землю з-під ніг. Компанія не тільки підтримувала продуктами сотні тисяч українців, піклуючись про них і допомагаючи дотримуватися соціальної дистанції, але й надала допомоги на 100 млн грн. через Міністерство соціальної політики та купувала медичне обладнання для лікарень Києва, Дніпра, Львова та інших міст.
Завдання

Висвітлити кампанію соціальної солідарності та зміцнити репутацію компанії “АТБ” як надійного соціально відповідального партнера.

Що ми зробили

Національне охоплення комунікації з фокусом на локальних/регіональних медіа та низка супутніх активностей:

  • Створення текстів і мультимедійного контенту для всіх форм комунікації — офіційні повідомлення корпорації, матеріали для ЗМІ та соцмереж, включаючи канали у месенджерах.
  • Реагування на кризові комунікаційні виклики, нівелювання наслідків негативу.
  • Інформування про торговельну онлайн-платформу “АТБ”.
01
Комунікація “АТБ” стала бенчмарком комунікації для ритейл-індустрії під час пандемії.
02
Загальне охоплення комунікації — понад 20 млн контактів.
  • Понад 200 новин у ЗМІ національного охоплення, включаючи сайти новин і ТБ-сюжети.

  • Понад 800 проявів у ЗМІ регіонального охоплення, включаючи сайти регіональних/локальних новин, ТБ-сюжети, популярні пабліки у соцмережах та канали у месенджерах.

03
Значне зміцнення репутації “АТБ” та лояльності до бренда серед цільових аудиторій та стейкхолдерів.
04
Онлайн-продажі інтернет-платформи “АТБ” злетіли на 45% за час кампанії.