Henkel
Німецька хімічна компанія, що працює в трьох напрямках: чистячі і миючі засоби, косметика, засоби особистої гігієни, технологія склеювання.
ПРОЄКТ ВНУТРІШНЬОЇ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ КОМАНД КОМПАНІЇ
Дистанція та близькість
Пандемія COVID-19 та масова ізоляція поставили компанію Henkel перед викликами стосовно соціалізації команд. Навіть за умов дистанційної роботи компанія хоче зберігати живу якість спілкування в командах
та з топменеджментом, а також продовжувати просвітницькі проєкти, програми професійного й особистісного розвитку
для співробітників.
Завдання
Побороти дистанцію та соціальний дискомфорт в онлайн-спілкуванні та повернути спілкуванню важливість.
Що ми зробили
Спеціально розроблений серійний внутрішній формат «Ранкова кава». У ньому завдяки онлайну співробітники можуть поспілкуватися із топменеджментом компанії та різними запрошеними спікерами. Серед них — топменеджери компанії, запрошені ментори з питань сталого розвитку, особистої та професійної ефективності, а також медійні гості – модельєр Андре Тан, креативний директор Влад Войцеховський, експерт з догляду за волоссям Влад Забора та інші.
01
Кожна зустріч збирає сотні працівників компанії.
02
Глобальна компанія Henkel оцінила результативність та інноваційність проєкту: запропонований агенцією формат «Ранкова кава» завдяки своїй результативності масштабований на ринки інших країн.
03
Війна 2022 року не тільки не зупинила проєкт, але й підтвердила його продуктивність: співробітники компанії підтримують особистий контакт з колегами та керівниками, знаходять мотивацію, діляться досвідом і досягненнями, отримують кваліфіковані поради з підтримки ментального здоров’я, особистої та професійної продуктивності.